نکات مهم در تاتو لب

نکات مهم در تاتو لب

نکات مهم در تاتو لب

تاتو لب

تاتو لب هم برای خط لب و هم برای رژ لب انجام میشود. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این روش برای برجسته کردن لب نیست بلکه از تاتو لب میتوان برای رفع بی رنگی یا بدرنگی و پر کردن یا فرم دهی لب استفاده کرد. در گذشته با لاین دور لب یک قاب به عنوان تاتو خط لب کشیده میشد که امروزه این مدل خط لب کشیدن مرسوم نیست و برای خط لب تاتو باید با سایه حالت زیبا تر و طبیعی تری برای دور لب ایجاد کرد.

نکات مهم در تاتو لب 

اول از اینکه دوستانی که ژل لب انجام داده اند تا ۲ یا ۳ هفته بعد از ژل لب تاتو لب نباید انجام دهند؛ چون ممکن است ژل لب هنوز داخل لب جا نیافتاد باشد و داخل لب حرکت کند و اینکه در مورد رنگ لب خیلی دقت کنید چون نباید به رنگ حین تاتو اکتفا کنید زیرا رنگ لب بعد از ریزش چند درجه روشنتر می شود و اگر رنگ روشن مثل گلبهی و کالباسی روشن انتخاب کردید رنگ بعد از ریزش امکان دارد محو شود و اگر خیلی تیره انتخاب کنید ممکن است یک مقدار مشکی شود و لب رو به کبودی برود و سعی کنید حد وسط را انتخاب کنید نه خیلی تیره و نه خیلی کم رنگ که کاملا بریزد و نکته سوم ،فشار دست در تاتو ،همانطور که می دانید ورم در تاتو لب کاملا طبیعیه چون بی حسی استفاده می شود و فشار دست که حین کار بیگمنتر بر روی لب کار می کند باعث ایجاد تورم می شود ولی بعضی از بیگمنتر ها فشار دست را کنترل نمی کند که باعث کبودی لب شود و همین موضوع باعث می شود به ساخت لب آسیب بزند و تاتو را خراب می کند .

قبل از انجام تاتو خط لب  و رژلب حتما این نکات را رعایت کنید

پنج روز قبل از انجام تاتو خط لب ، شخصی که مستعد به تبخال است شروع به مصرف قرص اسیکلوویر 200 میکند سپس روز پنجم به سالن مراجعه کرده و سپس از روز بعد تا پنج روز نیز ادامه خواهد داد .
اما اگر شما در جریان نباشید  بعد از انجام تاتو به فاصله  کمتر از 8 ساعت ،تبخال روی لب بروز خواهد کرد که بسیار دردناک و همچنین خطرناک خواهد بود.

ممنوعیت های تاتو رژ لب