میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی (PMU) یک روش انقلابی در رسوب رنگدانه های معدنی ضد آلرژی به لایه پوست است .

با یک سوزن و رنگدانه بسیار نازک ، شکل ابروها ، چشم ها یا لب ها افزایش می یابد.

تاتو بدن چیست و چگونه انجام می شود؟

میکروپیگمنتیشن به عنوان آرایش دائمی نیز شناخته می شود. گاهی اوقات به اشتباه با خال کوبی های آرایشی (به عنوان مثال تاتو ابرو یا خال کوبی خط چشم) اشتباه گرفته می شود. با این وجود رنگدانه هایی که برای آرایش دائمی استفاده می شوند با عمق کمتری به لایه پوست وارد می شوند و ترکیبی متفاوت از جوهرهای تاتو دارند.

دستگاه های میکروپیگمنتیشن نیز نسبت به دستگاه های تاتو تصفیه شده اند و تکنیک هایی که استفاده می شود متفاوت است.  میکروپیگمنتیشن اغلب در صورت شما استفاده می شود .ابروها ، مژه ها ، پلک ها ، لب ها مناطق درمانی متداول هستند. 

میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می شود؟ 

یشتر روش ها فقط به بی حس کننده موضعی نیاز دارند تا پوست بی حس شود و در طول انجام کار شما را راحت نگه دارد.. این روش با یک ابزار قلم مانند یا دستگاه خال کوبی استاندارد انجام می شود. سوزن چند میلی متر به لایه میانی پوست  نفوذ می کند و یک رنگدانه  تزریق می شود. متخصص زیبایی  شما هنگام انجام این روش از دستکش پزشکی استفاده خواهد کرد. انجام بیشتر مراحل از 30 دقیقه تا چند ساعت طول می کشد (از آماده سازی تا پایان روش ؛ زمان بستگی به پیچیدگی روش دارد). بعد از انجام این روش ، متخصص شما یک داروی ضد عفونی کننده برای تمیز نگه داشتن ناحیه تحت درمان به شما می دهد. علاوه بر این ، ممکن است به شما پمادی داده شود تا ناحیه را نرم نگه دارد و باعث بهبودی شود. بعضی اوقات ممکن است برای محافظت از ناحیه برای چند ساعت بعد از میکروپیگمنتیشن ، یک باند زده شود. 

لب ها

عدم تقارن در لب ها بسیار رایج است و با استفاده از آرایش نیمه دائمی به راحتی اصلاح می شود تا به صورت موزون و متعادل تری در صورت کمک کند. میکروپیگمنتیشن راهی مناسب برای تغییر شکل لب ها یا لب های نازک یا ناهموار است که با افزایش سن و نیاز به ترمیم حجم ، سستی و شکل خود را از دست داده اند. یک رنگ از طیف وسیعی از سایه های خارق العاده انتخاب شده است تا با لب طبیعی شما ترکیب شود. در جوانی لب ها نرم ، پر و دارای لحن طبیعی عالی هستند. با شروع روند پیری ، شکل  و رنگ لب های خود را از دست می دهیم. آرایش دائمی می تواند شکل لب یا سایه لب فعلی شما را تقویت کند. همچنین می تواند لب ها را دوباره شکل دهد و اندازه لب ها را افزایش دهد و شکل را تنظیم کند.

نکات مهم

اگر در حال حاضر مستعد جوش های ناشی از سرماخوردگی هستید ، باید به مدت 1 هفته پس از درمان لب ، از داروی ضد ویروس برای از بین بردن ویروس استفاده کنید. مشاوره پس از مراقبت و درمان پس از عمل در روز به شما داده می شود. شما می توانید مطمئن باشید که تمام تجهیزات مورد استفاده پیشرفته هستند و همه سوزن ها در یک بسته استریل و یکبار مصرف استفاده می شوند. بهداشت و ایمنی مهمترین اولویت ما است.

خط چشم

خط چشم یکی از عناصر اصلی در برنامه آرایشی خانمها  است. با این حال ، برخی از ما در استفاده از یک خط دقیق و یکنواخت در طول مژه مشکل داریم. برای زنان با بینایی ضعیف یا سبک زندگی فعال ، مادران ، استفاده از خط چشم هر روز به سادگی امکان پذیر نیست. مشاوره پس از مراقبت و درمان پس از عمل در اولین جلسه به شما ارائه می شود. 

تاتو صالحان می تواند به شما کمک کند تا به ظاهر مورد نظر خود دست پیدا کنید. او ابتدا به شما کمک می کند تا در مورد شکل ایده آل خود تصمیم بگیرید. تاتو صالحان چندین گزینه برای زنانی که بدنبال تقویت چشم خود هستند ، ایجاد کرده است. برای کسانی که می خواهند تاثیری تقریباً نامرئی داشته باشند ، می توان رنگدانه ای را در بین مژه ها قرار داد تا پایه مژه ها را تقویت کرده و باعث ضخیم و تیره تر شدن آنها شود. اگر روزانه از خط چشم استفاده می کنید ، می توانید جلوه ای ضخیم تر و چشمگیرتر از تقویت کننده مژه استاندارد داشته باشید  ما با قرار دادن رنگدانه هایی در امتداد خط مژه ، در زیر و در بین آنها ، گوشه به گوشه و در عین حال ظریف ، این ظاهر را برای شما ایجاد می کند.

تقریبا همه مراحل میکروپیگمنتیشن زیبایی، فرایندهای چند جلسه هستند. 

چه کسی کاندیدهای خوبی برای میکروپیگمنتیشن است؟ 

هر کسی - زن یا مرد - می تواند میکروپیگمنتیشن انجام دهد. اگر شما فردی هستید که می خواهد در عین جلوگیری از چالش های جسمی استفاده از آرایش ، به بهترین شکل ممکن جلوه کند ، میکروپیگمنتیشن برای شما مناسب تر است. 

پیگیری های بعد از یک روش میکروپیگمنتیشن چیست؟ 

برخی از افراد ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب به بیش از یک جسله درمان نیاز داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً به چه تعداد روش درمانی برای روش مورد نظر خود نیاز دارید. 

بعد از انجام میکروپیگمنتیشن در خانه چه کاری باید انجام دهم؟ 

 در همان روز رویه خود به خانه باز خواهید گشت. معمولاً می توانید بلافاصله بعد از عمل خود را به محل کار یا فعالیت های دیگر برگردانید. انتظار کمی تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان را داشته باشید. متخصص زیبایی به شما آموزش می دهد که هر چند وقت یکبار باید ناحیه را یخ بزنید و چه نوع پمادی را می توانید روی ناحیه قرار دهید. به شما دستورالعمل های خاصی داده می شود تا مراحل انجام شده را دنبال کنید. لطفاً تمام دستورالعمل های داده شده به شما را دنبال کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی ، هرگز دریغ نکنید تا با متخصص زیبایی خود تماس بگیرید.

چه زمانی باید با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود تماس بگیرم؟ 

در موارد زیر فوراً با متخصص زیبایی خود تماس بگیرید: شما دچار تورم ، درد یا قرمزی بیش از حد هستید.

شما دچار تب می شوید.

آن ناحیه از پوست شما احساس گرما یا سوختگی بیش از حد می کند. 

آیا میکروپیگمنتیشن واقعاً دائمی است؟ 

بله اما. . . اگرچه این جوهر هرگز شسته نمی شود ، اما با گذشت زمان محو می شود زیرا سلول های پوستی به طور مداوم جایگزین می شوند. 

آموزش زیباترین اکستنشن مژه

قبل از انجام میکروپیگمنتیشن چه تحقیقی باید انجام دهم؟ حتماً یک متخصص زیبایی پیدا کنید که در روش مورد نظر شما تجربه داشته باشد. مشاوره اولیه را تنظیم کنید. در طول این جلسه در مورد انتظارات

خود صحبت خواهید کرد. حتماً در مورد اینکه چرا میکروپیگمنتیشن می خواهید صادق باشید تا متخصص شما تمام نگرانی های شما را درک کند. 

تفاوت بین میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینک چیست؟ 

میکروپیگمنتیشن در مقایسه با میکروبلیدینگ ، رنگدانه بیشتری در پوست وارد می کند. ... این بدان دلیل است که ، در میکروبلیدینگ ، رنگدانه فقط در لایه های سطحی رسوب می کند در حالی که در میکروپیگمنتیشن ، رنگدانه به لایه های عمیق پوست رسوب می کند.