نوترالایزر

نوترالایزر

نوترالایزر

نوترالایزر چیست؟

نوترالایزر (خنثی کننده) فیبروز همانطور که از نامش مشخص است هدف آن خنثی سازی بار مواد اسیدی است. در واقع نوترالایزر فی مسدود کننده واکنش است. این محصول برای بعد از ریموو لازم است زیرا اسیدها می توانند به پوست آسیب جدی وارد کنند ، مگر اینکه از ورود آن به پوست جلوگیری شود

ریموور فیبروز یک فرمول پیشرفته با 15٪ اسید گلیکولیک برای پاک حذف تاتو از سطح پوست است ، ریمور فیبروز در بیرون کشیدن رنگدانه ها جوهر تاتو و یکدست کردن پوست بسیار کارآمد و تاثیر گذار است . آنزیم های میکرو موجود در این فرمول به تدریج باعث تسریع در گردش سلول های پوستی می شود و تاثیر مطلوبی برروی نتیجه ریموو تاتو دارد. استفاده از نوترالایزر بعد از ریموو تاتو باعث جلوگیری از ورد مواد اسیدی به پوست میشود در نتیجه واکنش پوست به مواد اسیدی بسیار کم میشود

در شرایط کنونی تقریباً به همان میزان که تقاضا برای اجرای تاتو صورت و بدن رایج است، به همان میزان نیز درخواست پاک کردن تاتو صورت و بدن توسط افراد مختلف مطرح می‌گردد.

ین مواد ساخت کمپانی فی آلمان هستند و بخاطر ویژگیهایی که دارند علاوه بر خروج مناسب رنگ باعث ترمیم و احیاء پوست نیز می‌گردند.

فی ریمووال برای پاک کردن تاتو صورت (ابرو، خط چشم و لب) و تاتو بدن ریز کاربرد دارد.

تعداد جلسات مورد نیاز بسته به شدت رنگ و عمق آن از دو تا سه جلسه متغیر است.

انواع محلولهای ریموور فیبروز

فی ریمووال لایت

فی ریمووال لایت اس

نوترالایزر

آنزیم فی ریمووال

مشخصات نوترالایزر

محلول نوترالایز حاوی مواد خنثی‌کننده خاصیت اسیدی محلولهای لایت و لایت اس است.

در صورتیکه این مواد اسیدی بخوبی خنثی و از روی پوست پاک نشوند خود عامل مهمی در تخریب بافت پوست و ایجاد قرمزی بعد از تاتو خواهند بود.

نوترالایزر فی غلیظ و نسبتاً ژله‌ای است و بعد از ریموور در مرحله دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.