فیبروز ابرو چیست

فیبروز ابرو چیست

فیبروز ابرو چیست

فیبروز ابرو یکی از روش های جدیده ولی خب فیبروز ابرو نیمه دائمی هستش و آرایش و زیبایی ابروهستش که به صورت دستیه و با سوزن های یکبار مصرف که در بین هاشو رهای ابرو سایه خورده میشه. هدفی که فیبروز ابرو داره از بین بردن نقص هایی از ابرو است و با رنگ و طرح های مختلفی ارائه میشود. فیبروز ابرو، یک روش ماندگار نیست و با گذشت زمانی که تعیین شده از بین میره و  برای همین است اکثر خانم هایی که این عمل فیبروز ابرو رو انجام میدن برای اینکه زیبایی ماندگاری و خاصی داشته باشند از روش دائمی فیبروز ابرو استفاده میکنند. فیبروز در واقه نام کمپانی PHI ACADEMY  در صربستانه که یکی از شاخه های

ارایش دائم این اکادمی فیبروز است که فیبروز یکی از تکنیک های میکروبلیدینگ است که در این روش خطوط به خواب موی ابروی طبیعی کاشت میشود که به هیچ وجه رنگ و خطوط زیر پوست پخش نمیشود و فقط با مرور زمان کمرنگ و بعد از سطح پوست پاک میشود .

مراحل انجام فیبروز ابرو در مرکز تاتو رایگان صالحان

خب در ابتدا باید در تاج ابرو، خط ها و خطوط هایی از  فیبروز اجرا شود، و هر خطوط را دو بار تمدید کنیم . خب بعد از این مرحله نوبت میرسه به شوک دادن به رنگ و با گذشت زمان بین 3 الی 4 هفته رنک روی ابرو نفش میگیرد و جذب میشود و بعد از این مرحاه نوبت به بی حس کردن ابرو می باشدالبته باید به این نکته توجه کنید  که از 10 روز قبل نباید به هیچ وجه ابروهای خودتون رو رنگ کنید. و رنگ استفاده شده در این روش نباید رنگ زیاد روشن باشه.

در مرحله بعدی دم ابرو رو باید ترسیم کنیم ،  خب نکته ای که اینجاست اینه که برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک ها دو برابر شود. اجرای کار زییایی فیبروز ابرو با توجه داشتن به نوع پوست در چندین مرحله انجام می شه. کسانی که پوست خشک دارن به دلیل خشک بودن پوست نیز بهترین انتخاب فیبروز ابرو است .

دستگاهای مورد استفاده در انجام روش فیبروز ابرو در تاتو رایگان صالحان

قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوصی برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز ابرو است . این دستگاه مانند یک قلم دستی خط ها را و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می کند.  و از کیفیت بالایی برخورد دارد است .

سالن فوق تخصصی تاتو رایگان صالحان با ارائه بهترین خدمات در زمینه زیبایی و انجام روش فیبروز ابرو در خدمت شما عزیزان است . کافیه با ما در تماس باشید

ما برای انجام فیبروز ابرو هیچ مبلغی پرداخت نمیکنید و کار توسط افرادی حرفه ای انجام میشه و تضمین کیفیت به شما داده میشه .

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است ؟

ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالاتی بسیار پرتکرار مشتریان صالحان هستش که الان میخایم اینجا به اون پاسخ بدیم . به طور کلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عامل های بسیار مختلفی وابسته است . خب ولی میشه گفت ماندگاریش بین 6 ماه الی 1 سال است البته به کیفیت خیلی تاثیر مثبتی دارد . تمامی افراد سالن تاتو رایگان صالحان مجرب و حرفه ای هستند .زیرا خط های ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری دارن و در نتیجه ماندگاری اون هم به نسبت کمتر است.

ایجاد از هاشورهای پر عمق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری اون میشه. جوهر تاتویی که در این روش استفاده می شه کمتر به پوست زیر نفوذ کرده و ماندگاری اون هم کمتر میشه اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروزهستش. 

انواع مدل های هاشور ابرو در تکنیک فیبروز ابرو در تاتو صالحان

در روشهای فیبروز ابرو، مدلهای مختلفی جهت زدن هاشور ابرو وجود داره که میشه هر مدلی از فیبروز ابرو را انتخاب کرد به این دلیل که با فرم صورت مطابقت داشته باشد

1. مدل هاشور spine-3 

توی این مدل از هاشور ابرو که به تیغهای ماهی هم معروف هستش، نقطه مرکزی هاشور روی انتهای ابرو ها قرار داشته و تمام قسمت های هاشور در جهت انتهایی ابرو ها زده می شوند. 

2. هاشور spine-5

 در این مدل از هاشور  ابرو که معروف هست به هاشور ابروی آسیایی هستش و در اون نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در جایی بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد. 

3. هاشور spine-6

در هاشور یا هاشور ابروی کلاسیک، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابروها قرار گرفته  است و همه هاشورها در جهت این نقطه قرار داده می شون. 

4. هاشور upper spine

در این مدل فیبروز نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابروها قرار دارد و تمام هاشور در جهت بالای ابروها زده می شوند. 

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو در تاتو صالحان

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو در تاتو صالحان کاملا گیاهی و اروجینال است. و از انواع مواد معدنی تهیه می شوند که فاقد فلزات سنگین هستش و به راحتی جذب پوست میشه. این رنگ ها ظاهر و رنگی طبیعی به ابروها میبخشد و پس از پاک شدن به صورت کامل از روی پوست برطرف می شوند و ته رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند این نکته بسیار مهمی هستش پس بهش دقت کنید

تمامی خدمات فیبروز ابرو در تاتو صالحان رایگانه و هزنیه برای انجام از شما گرفته نمیشه. برای مشاوره شدن کافیه با ما در تماس باشید .

نکانی که اینجا به اون اشاره میکنم اگر رعایت کنید تا 3 سال ماندگاری دارید پس خوب دقت کنید!!!

نوع پوست خیلی مهمه

یکی از عوامل خیلی مهم و تاثیرگذار در ماندگاری بیشتر هاشور ابرو، نوع پوست شخص مراجعه کننده است.  میدونستید هر چقدر پوست شما چرب تر باشه ماندگاری هاشور رو کمتر می کنه. بهتره هستش قبل از انجام میکرو فیبروز، اسکراپت صورت جهت افزایش ماندگاری هاشور انجام داد. 

تغییر هورمون های بدنی

دوران قاعدگی (پریود) ، بارداری و شیردهی از دورانهایی هستش که هورمونهای بدن تغییر می کنه و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو می گذاره. بنابراین انجام فیبروز را بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول کنید.

پس به این نکته توجه داشته باشید که در دوران قاعدگی هستید اصلا توصیه نمیشه مراجعه کنید برای توضیحات کامل تر با مشاوره های متخصصان تاتو صالحان در ارتباط باشید.

عمق هاشور ابروها

افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار حرفه ای عمر اونو بیشتر می کنه هرچه هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشه، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت.  پس به این نکته توجه خاصی داشته باشید

مزایایی که فیبروز برای ابروها داره  

  •  ایجاد تراکم بالا در ابروهای شما
  •  فرم دادن به آرک ابروهای شما
  •  پاک کردن راحت فیبروز ابرو
  •  قرینه سازی ابروهای شما
  •  دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز ابرو
  •  فرم دادن به تاج ابروها
  •  تغییر حالت دادن راحت ابروهای شما
  •  دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
  •  ایجاد التهاب کم
  •  سوزش و درد کمتر
  •  ماندگاری سایه یا هاشور ابروها بر اساس متد فیبروز و بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال می باشد.

چه کسانی نمیتونن از این روش استفاده کنند؟

خانم هایی که در گذشته تاتو کرده اند نمی تونن از روش فیبروز ابرو استفاده کنند. این روش برای افرادی مناسبه که تا حالا از هیچ تکنیک تاتو استفاده نکردن.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتودر چیست ؟

در گذشته از جوهر به طور غیر طبیعی و غلط یک دست و به هم پیوسته برای تزریق در زیر پوست استفاده می شد و به زیر پوست تزریق می شد و اگر کسی تاتو انجام می داد و پس از مدتی تمایل به پاک کردن اون رو داشت ، خیلی سخت بود و در نهایت نیز مقداری از جوهر در زیر پوست باقی می موند به این دلیل که جوهر به عمق پوست نفوذ می کرد.  دقت کردید !!!

در تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش قدیمی چند نکته وجود دارد که بهتون میگم :

در روش فیبروز ، جوهر تزریق شده به سطح پوست میرفت و عمق لایه های زیر پوست را درگیر نمی کند. به همین دلیل پاک کردن آن به مراتب ساده تره و بعد از اون اثری باقی نمی موند. همچنین می توان در دفعات بعد، مدل ابروها را تغییر داده، باریک یا پهن کرد. 

قلمی که برای فیبروز طراحی ده بسیار نازک و ظریف که افراد متخصص با آن کار می کننن و به شکل تار مو هستش و ابروها رو طوری طراحی می کنه که بعد از کار، شخصی متوجه تاتو کردن ابروهای شما نشه و ظاهری طبیعی به صورت شما می بخشه. با فیبروز می توان ابروها را مانند روش هاشور، پرپشت طراحی کرد .

هزینه فیبروز ابرو به مدل هاشور بستگی دارد. اما در سالن های دیگه از آن جایی که تکنیک فیبروز روشی جدیدتر نسبت به روش هایی نظیر میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن است بنابراین قیمت بیشتری نیز دارد. این روش به دوبار ترمیم نیاز دارد که هزینه آن کمتر از هاشور ابرو می شود.  ولی نکته ی جالبی که در سالن فوق تخصصی صالحان هستش اینه که تمامی خدمات در این مرکز زیبایی رایگانه و تضمینی و شما فقط مبلغ رنگ رو پرداخت میکنید و تمامی خدمات توسط افراد حرفه ای در این مجموعه برای شما عزیزان کاملا رایگانه .

خصوصیات فیبروز کار های ماهر در تاتو صالحان

یک فیبروز کار یا مدرس فیبروز باید مدرک از آکادمی فیبروز دریافت کرده باشه به این افراد لوگوی مخصوص فیبروز داده می شود و در سایت اصلی فیبروز نیز نام آن ها درج می شه. بنابراین می توان آن ها را از طریق لوگو و کدی که زیر لوگوی آن ها نمایش داده می شود، تشخیص داد. تمامی افرادی که تاتو صالحان هستند متخصص هایی در زمینه زیبایی هستند

ممنونم از شما که مارو در این مقاله همراهی کردید . اگر سوالی داشتید میتونید با ما در میون بگذارید .

تاتو بدن چیست و چگونه انجام می شود؟