تتو سفید در پونک

تتو سفید در پونک

تتو سفید در پونک

در حالی که تتوی سیاه در حال پرطرفدار شدن در بعضی گروه هاست، به نظر می رسد بعضی دیگر ترجیح می دهند از تتوی سفید بر روی پوستشان استفاده نمایند. این شیوه ی جدید فقط شامل جوهر سفید و بدون استفاده از هیچ گونه رنگ اضافه است. پس یک تتوی سفید تقریبا خطوط بیرونی یک طرح است. اگر درست انجام شود می تواند بسیار زیبا به نظر برسد ولی شانس بالایی نیز وجود دارد تا به یک فاجعه تبدیل شود. 

اطلاعات مختلفی درباره ی تتوی سفید در اینترنت وجود دارد. در حالی که بعضی فکر می کنند که این ایده ای فوق العاده است. بعضی دیگر باور دارند که یک کارشناس تتوی حرفه ای هیچ وقت چنین چیزی به آنها پیشنهاد نمی دهد، چرا که این نوع تتو بسیار کمرنگ است و ممکن است در نهایت مانند جای یک زخم و یا بدتر از آن یک بیماری پوستی به نظر آید. نکته ی بد دیگر اینکه تتوی سفید سریع تر از دیگر انواع کمرنگ می شود و ته رنگی مایل به زرد به خود میگیرد که به نظر وحشتناک می آید، مخصوصا زمانی که رنگ استفاده شده آنچنان کیفیتی نداشته باشد. 

وبسایتی که مختص دنیای تتوست کاملا طرفدار تتوی سفید است و معتقد است که مخصوصا در زیر نور ماورای بنفش می تواند فوق العاده زیبا باشد، اما اجرای آن بسیار سخت است. وب سایت می گوید:" جوهر سفید روی هیچ پوستی به خوبی خود را نشان نمی دهد، پس خود اجرای کار همیشه سخت است. همچنین جای زخم روی پوست مانند یک خطی است که طرح تتو رو تحت تاثیر قرار می دهد. بسته به سلیقه ی شما این می تواند یک چیز خوب یا بد باشد."