فیبروز ابرو در پونک

فیبروز ابرو در پونک

فیبروز ابرو در پونک

روش فیبروز در آرایش نیمه دائمی برای دستیابی به آن اثر طبیعی ابروهایی که همه ما می خواهیم.

روش میکروبلیدینگ فیروز ، متناسب با نسبت "Phi"  که به عنوان "نسبت طلایی" نیز شناخته می شود. فیبروز یک تکنیک دستی و نیمه دائمی از طراحی ابرو بیش از حد واقع گرایانه است که در آن شکل ابروها با توجه به مورفولوژی صورت(شکل صورت ) و نسبت طلایی محاسبه می شود. رنگ فقط با توجه به رنگ طبیعی موها در ابروهای شما تعیین می شود.

اگر مشتری بخواهد شکل ابرو فعلی را اصلاح کند ، حجم را به ابروها اضافه کند یا مناطق کم پشت ابروی خود را پر کند ، این روش کاملاً مناسب است. همچنین برای مشتریانی که هیچ موی ابرو ندارند نیز مناسب است ، زیرا ما ابروهایی جدید ، زیبا و با ظاهری طبیعی ایجاد خواهیم کرد.

روش و ابزارهای فیبروز برای کمک به شما در تولید موهای بسیار دقیق ، تقارن کامل و یک فرم ابرو زیبا که با شکل طبیعی صورت و استخوان مشتری مطابقت دارد ، به دقت طراحی شده است.

فیبروز ابرو برای مشتریانی که از سرطان رنج می برند و به دلیل شیمی درمانی / رادیو درمانی موهای ابرو خود را از دست داده  یا بیماری پزشکی دیگر رنج می برند که منجر به کم پشت شدن یا ریزش موی ابرو می شود ایده آل است.

با استفاده از درمان فیبروزضربه هایی با تیغه ای ایجاد می کنیم که جهت موهای طبیعی ابرو را دنبال می کند ، به طور طبیعی با هم مخلوط می شود ودر پایان کارابروهای  طبیعی ایجاد می کند.

موها با تیغه های مخصوص در سطح کم پوست کشیده می شوند . رنگدانه هایی که مورد استفاده قرار می گیرند کاملا ارگانیگ و بدون مواد سنگین هستند .

 آنها با جذب شدن در رنگدانه های پوستی شما ظاهری کاملا طبیعی می دهد. هدف از روش فیبروز ایجاد ابرو است که هیچ‌کس قادر به تشخیص آن نیست .

تفاوت بین فیبروز و میکروبلیدینگ چیست؟

فیبروز یک روش میکروبلیدینگ است بنابراین هنوز یک روش خال کوبی نیمه دائمی است که از یک تیغه ریز آغشته به رنگدانه برای "کشیدن" مدل مو به ابرو استفاده می کند.

بر خلاف درمان ابروهای دائمی آرایش ، روش میکروبلیدینگ شامل حرکت ها و ضربه هایی بسیار ارام  و مویی است که ظاهری طبیعی تر دارند.

ماندگاری فیبروز بین بین 12 ماه تا سه سال است .

ایا انجام دادن فیبروز دردناک است؟

اگرچه کاملاً بدون درد نیست ، اما  به دلیل اینکه نیمه دائمی است مطمئناً دردناک تر از لیزر موهای زائد یا سوراخ شدن گوش شما نیست. اما اگر شما به 18 ماه بدون وکس کردن ، بند انداختن و برداشتن ابرو فکر کنید نه دردناک است و نه زمان بر است.

قبل از انجام فیبروز ابرو از شما درخواست میشود این سوالات را پاسخ دهید:

جنس پوست ، گروه خونی، تيروئيد ،دوران شیردهی دارید ، سایه هاشور یا بوتاکس قبلا انجام داده اید ،داخل ابروی خود خال یا شکستگی دارید ، شرایط خاص یا حساسیت پوستی دارید، یا بیماری های خاصی مانند دیابت یا فشار خون .... داروی خاصی مصرف نمیکنید، ویتامین E یا دی یا قرص اهن داروهای رژیم لاغری  یا دم نوش استفاده میکینید.

  1. یک هفته قبل از کار ویتامین و اهن استفاده نکیند.
  2. اگر قرص تيروئيد مصرف میکنید ،لطفا 48 ساعت قبل از انجام کار مصرف نکینید.
  3. روزی 8 لیوان آب بنوشید.
  4. لطفا 24 ساعت قبل از انجام کار مسکن ،قهوه ، دمنوش ، سیگار و مشروبات الکی مصرف نکیند.
  5. روز انجام کار دوش بگیرید تا چربی پوستتان گرفته شود.
  6. در روز انجام کار ، از آرایش کردن بپرهیزید حتی ضد افتاب نیز خودداری کنید.

اموزش ، تجربه و مهارت سهم عظیمی در میکروبلیدینگ فیبروزدارند. به هر حال میکروبلیدینگ فیبروزطولانی مدت است و تقریباً یک سال با شما خواهد بود.

این روشی است که روی صورت شما انجام می شود و شما بهترین ها را می خواهید!

انتخاب هنرمندی که در زمینه تکنیک ، محصولات ، ابزارها و ایمنی کاملاً آموزش دیده باشد ،بسیار مهم است .

تفاوت اسکالپ و تاتو چیست؟