ابزار میکروبلیدینگ

ابزار میکروبلیدینگ

ابزار میکروبلیدینگ

معرفی لوازم میکروبلیدینگ

لوازم مورد استفاده در میکروبیلدینگ که از جمله مهمترین لوازم میکروبیلدینگ به شمار می روند که از آنها برای هاشور نمودن ابرو استفاده می کنند. جوهری که در این دستگاه وجود دارد به ابروهای شما رنگ بسیار زیبایی می بخشد. امروزه بسیاری از خانم ها از این روش زیبایی استفاده می کنند و با استفاده از این روش ابروهای بسیار زیباتری خواهند داشت.

لوازمی که در میکروبلیدینگ وجود دارد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارد. افرادی که می خواهند این دستگاه را خریداری نمایند باید با معرفی لوازم میکروبلیدینگ آشنایی داشته باشند تا با شناخت بیشتری این وسایل و لوازم را خریداری کنند. برخی از مهمترین لوازم دستگاه میکروبلیدینگ را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در مورد آنها بیشتر شود.

لوازم میکروبلیدینگ چه لوازمی هستند ؟

همانطوری که بیان نمودیم میکروبلیدینگ وسایل و لوازم متعددی دارد که هر یک از آنها هم دارای ویژگی های مختلفی می باشند، برخی از مهمترین آنها عبارت است از :

1: سوزن سرکج – 2:قلم دستی نقره ای سنگین – 3:قلم میکروبلیدینگ با تیغه های جانبی – 4:قلم خارج از مرکز – 5: تشتک رنگ و...

میکرو بیلدینگ فرآیند تتو موهای کوچک ابرو با سوزن است ،تعداد بسیاری از،افراد مشهور مانند مدونا و اپرا وینفری نیز از این روش برای زیباتر کردن ابروهای خود بهره برده اید ،همان طور که مشخص است این روش طرفداران زیادی دارد و بازار کسب و کار آن رونق دارد و افراد زیادی این را یک موقعیت خوب کاری می بیند ،اگر شما نیز جز این دسته اید مقاله به شما کمک می کند تا بهترین روش را برای به آموزش میکرو بیلدینگ انتخاب کنید .
این فرآیند به لطف ابزاری که از آن استفاده می شود و بسیار دقیق است ؛ زیرا که این ابزار شبیه مداد است و نوک آن دارای تیغه ای شیب دار است که در انتها آن ۱۰ _ ۱۲ سوزن وجود دارد ،سوزن هایی که به پوست نفوذ نمیکنند فقط سطح را خراش داده و بسیار شبیه برش کاغذ هستند این سوزن با رنگدانه ی مورد تایید پزشکی روی لایه اپیدرم پوست مارک هایی سبک و شبیه موی واقعی و طبیعی ایجاد می کند .

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران
نحوه انجام کار میکروبلیدینگ تلفیقی
آیا میکروبلیدینگ خال کوبی است؟