میکرو شیدینگ ابرو

میکرو شیدینگ ابرو

میکرو شیدینگ ابرو

 

میکروشیدینگ ابرو: یکی از پرکاربردترین استفاده های روش میکروشیدینگ در زیبا سازی ابروهاست . برای افرادی که هاشور ابرو مورد پسند و سلیقه آنها نیست استفاده از این تکنیک بسیار مفید و کارآمد محسوب می شود .

این روش به ابروها حالت غیرطبیعی نمیدهد و میتواند فرم و حجم ابرو ها را اصلاح کند. در تکنیک شیدینگ ابرو در اطراف ابرو قاب و کادری داده نمیشود و تراکم رنگ در قسمت دم ابرو یعنی انتهای ابرو بیشتراست  و هرچه به سمت تاج ابرو میرویم تراکم رنگ کمتر میشود. استفاده از روش میکروشیدینگ ابرو برای پوشاندن جای زخم و کچلی ها بسیار کارآمد و مفید است. برای به دست آوردن نتیجه بهتر در آرایش دائم و نیمه دائم معمولا از روش میکروشیدینگ به صورت تلفیقی با روش میکروبلیدینگ استفاده میشود . برای کسی که می خواهد فقط از روش سایه زنی برای پر کردن و همچنین دادن فرم مناسب به ابروها استفاده کنند فقط از این روش استفاده میشود . از سوزن پاور برای پر کردن قسمتهای مختلف ابرو استفاده میشود و نواحی کوچک در ابرو به صورت نقطه ای با سوزن قابلیت پر کردن دارد.

از سوزن فلت برای پر کردن داخل ابرو و به صورت پرتابی در این نوع تاتو استفاده میشود.

در شیدینگ ابرو رنگ ابروها بعد از پایان  انجام تکنیک کمی تیره به نظر می رسد بعد از چند ساعت به رنگ مورد نظر در می ایند .

تفاوت های تاتو میکرو شیدینگ با تو میکروبلیدینگ:

این روش شباهت زیادی به روش میکروبلیدینگ دارد با این تفاوت که تاتو به روش میکروشیدینگ بسیار ظریفتر و ریزتر از تاتو به روش میکروبلیدینگ به نظر می‌رسد .

این روش به فرم نقطه گذاری و ایجاد سایه اجرا میشود اما روش میکروبلیدینگ با ترسیم خط و خطوط و هاشور اجرا میشود واین روش درد و التهاب کمتری نسبت به روش میکروبلیدینگ دارد.