میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ

راز نیمه دائم برای ساختن ابروها که کاملا طبیعی به نظر می‌رسند، ممکن است تنها راه‌حل بدون دردسر به جای صرف ساعاتها برای ارایش ابروهای خود باشید ، مخصوصا باری افرادی که  نیاز به آرایش مداوم 

روزانه ابرویشان دارند یا ابروهای کم پشتی دارند . 

میکروبلیدینگ ، برخلاف خال کوبی ، در لایه عمیق پوست نیست ، بلکه بیشتر در سطح است. این نیز دائمی نیست و در طی 18 ماه رنگ آن کمرنگ می شود. 

ابروهای میکروبلیدینگ با خال کوبی ابروهای شما چه تفاوتی دارد؟ 

حرکت‌های مو بسیار طبیعی‌تر و زیباتر از هر خال‌کوبی است، چون یک سوزن / تیغه دستی به کار می‌رود - هیچ ابزار الکتریکی وجود ندارد که به عمق این تکنیک نفوذ کند. بنابراین به جای وزوز یک دستگاه خال‌کوبی که پوست را به شدت سوراخ می‌کند، صدای خش‌خش بیشتری وجود دارد. … 

میکروشایدینگ چیست و تفاوت آن با میکروبلیدینگ چیست؟ 

 بله ، نام ها ممکن است به طور گیج کننده ای شبیه به هم باشند ، اما قول می دهیم میکروبلیدینگ و میکروشایدینگ کاملاً متفاوت هستند. هر دو شکل آرایش نیمه دائمی برای ابروهای شما ، تفاوت های ظریف اما مهمی دارند. 

در مقایسه با ظاهر فوق العاده دقیق و منحصر به فرد میکروبلیدینگ ،در میکرو سایه ها بسیار نرمتر است. 

آیا می توانید به میکروبلیدینگ حساسیت داشته باشید؟ "

افرادی هستند که به برخی از رنگدانه ها حساس و حساسیت دارند ، اما بسیار نادر است.  اما قبل از درمان یک تست خراش انجام میدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما به مواد

حساسیت نداشته باشید. '

در واقع هنگامی که ابروهای خود را میکروبلید می کنید چه اتفاقی می افتد؟ 

1.ما ناحیه ابرو را با کشیدن موها ، تمیز کردن ناحیه و آماده سازی آن برای درمان شکل می دهم. 

  1. بی حسی - با استفاده از پماد موضعی 40 دقیقه طول می کشد. 
  1. 10 دقیقه قبل از اینکه کرم بی حس کننده به مرحله کار برسد ، ما با استفاده از ابزارهای خود اندازه گیری اطراف ابروها را با در نظر گرفتن فرم صورت ، تقارن ، ویژگی های صورت و غیره شروع می کنیم. 

4.سپس  فرآیند سوزن زدن را شروع میکنیم - به آرامی از طریق حرکت و  ضربه  سبک ، کاشت رنگدانه را انجام می دهیم. هر ضربه  یک خط سطحی در پوست است که رنگدانه به آن نفوذ کرده و در آن ته نشین می شود. 

اگر در این مرحله ناراحتی ایجاد شود ، یک لایه سریع دیگر کرم بی حس کننده به منطقه اضافه می کنیم که بعد از 5 دقیقه موثر خواهد بود . 

  1. یک لایه نهایی از رنگدانه را اضافه می کنم که برای 5 دقیقه می ماند ، منطقه را تمیز می کنم . 
  1. در طی 6-8 هفته یک جلسه برای پر کردن هرگونه جائی که رنگدانه به درستی گرفته نشده یا بهبود نیافته است وجود دارد." 

از کجا می دانید برای ابروهای ما  چه فرم ابرو استفاده کنید؟ آیا باید تصاویر بیاوریم؟ "مشتریان می توانند از سبک ابروهایی که دوست دارند ، تصاویری به ارمغان بیاورند یا با آرایش هایی که معمولاً روزانه انجام میدهند ، وارد شوند - اما ما میتوانیم  از سالها تجربه خود رنگ و شکل انها را تعیین کنیم " 

معمولا افراد تمایل دارند که ابروهای انها تیره تر از آنچه من پیشنهاد می کنم ، باشند ، اما همیشه بهتر است کمی طبیعی تر عمل کنید - من با استفاده از نمودار خود به رنگ مو ، رنگ چشم و رنگ پوست شما می پردازم ، همچنین برای تغییر درست رنگدانه رنگ ، تغییرات پوستی شما هنگامی که  در معرض آفتاب قرار میگیرید و غیره را نیز در نظر می گیریم. 

"ما ابروهای شما را با استفاده از Microblading Ruler اندازه گیری می کنم تا شکل ابرو مناسب را برای هر مشتری انتخاب کند. بر این اساس ، شکل نهایی را مشخص میکنیم. 

میکروبلیدینگ چه مدت طول می کشد؟ 'میکروبلیدینگ بین 12 تا 18 ماه طول می کشد ، اما طول عمر رنگدانه به نوع پوست شما بستگی دارد. "افرادی که پوست آنها کمی چرب است ، حدودا 12 ماه تا شارژمجدد دوام بیاورند ، اما افرادی که پوست طبیعی دارند می توانند تا 18 ماه دوام بیاورند. 

اگر هر 18 ماه یا همین مدت با شارژ بالا ادامه ندهید ، سرانجام ابروهای شما محو می شوند. رنگدانه های مورد استفاده بدون هیچ ترسی و بدون که شما متوجه شوید پاک میشود. 

ایا میکروبلیدینگ درد دارد؟

 میکروبلیدینگ درد ندارد ، بیشتر احساس است. این فرآیند به لطف پماد بی حسی که استفاده می شود دردناک نیست. بعضی اوقات صدای تیغه ازار دهنده است - صدای خراشیدگی کوچک. "کل روند بسیار سریع است - در واقع بی حسی است که بیشتر وقت را صرف می کند (50 دقیقه) ، شما کل 2 ساعت را زیر سوزن نیستید." 

آیا می توان ابروهای میکروبیلد را از بین برد؟

"بله - رنگدانه مورد استفاده هیچ جای زخمی و تغییر رنگ ایجاد نمی کند

 "بسیار مهم است که بدانید و درک کنید که ابروها در طی 7-10 روز اول در طول روند بهبود تا 40٪ سایه تیره تر می شوند ، جایی که پوسته ها می توانند تشکیل شوند و پوسته پوسته شوند. 'خانمها گاهی اوقات زمانی که مرکز را ترک میکنند ، و دو روز بعد از اینکه متوجه میشوند که ابروهایشان بیش از حد تیره است وحشت میکنند ، اما لطفاً صبور باشید - زیرا این کاملاً طبیعی است! پس از 7-10 روز ، شما رنگ آمیزی نهایی را مشاهده خواهید کرد. 

بایدها و نبایدها: 

  1. یک هفته قبل میکروبلیدینگ ،استفاده از موچین ، واکس یا الکترولیز خودداری کنید.
  2. . از آفتاب استفاده نکنید و دو هفته قبل در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشید.
  3. . دو هفته قبل هیچ نوع صورت یا لایه برداری نداشته باشید.
  4. - استفاده از هرگونه محصول رتینول یا ویتامین A را یک ماه قبل متوقف کنید.
  5. . بدون ورزش در روزانجام میکروبلیدینگ
  6. . سه هفته قبل بوتاکس نداشته باشید
  7. . روغن ماهی یا ویتامین E را یک هفته قبل مصرف نکنید (اینها رقیق کننده های طبیعی خون هستند).
  8. سه روز قبل ابروهای خود را موم نزنید و رنگ نکنید.
  9. 24-48 ساعت قبل از قرار ملاقات الکل مصرف نکنید.
  10. قهوه را 2 ساعت قبل ننوشید
  11. 24ساعت قبل از مصرف آسپرین یا ایبوپروفن خودداری کنید. 

قوانین Post-Microblading

  1. روزهای 1-7 ... هر روز صبح و شب ابروهای خود را به آرامی با آب و صابون ضد باکتری بشویید. اطمینان حاصل کنید که تمام صابون ها به آرامی با یک دستمال صاف شده شسته و خشک شده اند. این رنگدانه را از بین نمی برد. از پاک کننده های حاوی اسید یا لایه بردار استفاده نکنید.

2 . مقدار بسیار کمی روغن نارگیل یا گل محمدی را به هر ابرو صبح و شب بمالید. 

مواردی که باید به محض میکروبند شدن ابروهایتان درنظر بگیرید ...

از روبالشی تمیز استفاده کنید

 به مدت 4 هفته هیچ گونه ، بوتاکس یا لایه برداری نداشته باشید

به مدت 1 هفته از ورزش خودداری کنید

 به مدت 1 هفته از آفتاب مستقیم خودداری کنید

 به مدت 10 روز از دوش های طولانی و بخار پرهیز کنید

 به مدت 10 روز از شنا خودداری کنید

تا زمان بهبودی آرایش نکنید و از محافظ پوست استفاده نکنید.

به یاد داشته باشید ،کار ابروهای شما تا بعد از جلسه دوم تمام نشده است.

ایا میکروبلیدینگ ابروهای طبیعی شما را خراب می کند؟

 خلاصه ، نه اگرچه برخی ملاحظات وجود دارد که در زیر بیشتر به آنها خواهیم پرداخت ، اما به نظر نمی رسد که روش های ابدی نیمه دائمی بر روی رشد موهای طبیعی شما اثر پایدار داشته باشد .

ایا میکروبلیدینگ در ابتدا بد به نظر می رسد؟ روزها و هفته ها بعد از اینکه ابروهایتان را درست کردید ، بدترین زمان برای ارزیابی اینکه آیا آنها را دوست ندارید یا نه ، زیرا پس از خدمات اولیه میکروبلیدینگ ،ابروهای شما "ضخیم" و "تیره  ظاهر می شوند ، ضخامت وتیرگی ابروهای جدید شما شروع به کمرنگ شدن می کند ، حتی قبل از جلسه دوم

آیا قبل از میکروبلیدینگ ابروهای شما را می تراشند؟ ما قبل از میکروبلیدینگ ابروهای شما را نمی تراشیم. لطفا اجازه ندهید این کارراانجام دهد.

چه کسی نباید میکروبلیدینگ را دریافت کند؟ میکروبلیدینگ ممکن است برای شما مناسب  نباشد اگر ...

اگر شما به هر نوع عارضه پوستی روی ابرو یا نزدیک ابروی خود دارید شامل اگزما ، زونا ، جوش ، یا هر چیز دیگری در نزدیکی ابروها است.

مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند: آسپرین ، ایبوپروفن ، کومادین و 

ایا می توانم ابروهایم را بعد از 7 روز از میکروبلیدینگ بشویم؟

در 7 روز اول بعد از عمل ، اجازه ندهید آب ، لوسیون ، صابون یا آرایش به ناحیه ابرو شما لمس کند. لطفاً صورت خود را با احتیاط دور ابرو بشویید و آب به قسمت تحت درمان نرسد. هنگام دوش گرفتن ، صورت خود را از سر دوش دور نگه دارید یا حمام کنید.

حداقل یک هفته آرایش نکنید. این به این دلیل است که رنگدانه ها هنوز در برشهای کم عمق پوست شما که در اثر تیغه ایجاد می شود ، رسوب می کنند

. تا زمان بهبودی کامل ناحیه و قرار ملاقات برای پیگیری ، از سونا ، شنا و تعریق زیاد خودداری کنید.

دوام ابروهای میکرو چقدر است؟

 بین 18 تا 30 ماه

اثرات میکروبلیدینگ بین 18 تا 30 ماه ادامه دارد. هنگامی که رنگدانه ها شروع به کمرنگ شدن می کنند ، هر 6 ماه تا یک سال بسته به پوست خود ابروهایتان را ترمیم کنید .