مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

امروزه اصطلاح میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که تقریبا همه افراد با آن آشنایی دارند. همان طور که میدانید، تعداد زیادی از خانم ها ابروهای کم پشت و نازک دارند که برای پر کردن و طبیعی تر نشان دادن آن ها از ژل یا سایه استفاده می کنند یا از شیوه تاتو ابرو که در سال های گذشته به وجود آمده استفاده می کنند که خیلی از آن رای نبوده اند.

میکروبلیدینگ ابرو یکی از شیوه های مدرن برای پر کردن ابرو به شمار می رود که می تواند به فرد چهره جدیدی ببخشد. ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت هر فردی محسوب می شود و افرادی که از ابروهای خود راضی نیستند، با استفاده از این روش که چیزی فراتر از یک نقاشی است و مانند موهای طبیعی، فرم جدیدی به ابروهایشان می دهد.

میکروبلیدینگ به عنوان روشی نیمه دائمی برای فرم دهی و طراحی ابروها کاربرد دارد که برای ایجاد آن، از قلمی که چند سوزن دارد، استفاده می کنند و خطوط نازک و باریکی مثل تار مو را به وجود می آورند که تاثیر زیادی در طبیعی نشان دادن ابرو دارد و زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد.

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران

مرکز زیبایی تاتو صالحان با مدیریت جناب آقای صالحان یکی از تخصصی ترین مراکز میکروبلیدینگ آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات میباشد.
میکروبلیدینگ در ایران طرفداران زیادی دارد و دلیل این طرفداری را می توان در مزایا و محاسنی دانست که این روش برای افراد دارد.

آموزش میکرو ابرو به سبک نچرال

اجرای تاتوی خط چشم

نکاتی که باید قبل از تاتو بدانید

کاشت مژه کلاسیک

چهار نکته برای تاتو لب