لیزر و حذف موهای زائد در پونک تهران

لیزر و حذف موهای زائد در پونک تهران

لیزر و حذف موهای زائد در پونک تهران

لیزر و حذف موهای زائد بدن

لیزر و حذف موهای زائد یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای از بین بردن موهای ناخواسته بر روی سطح بدن است و این در حالی است که تمامی انجمن ها و متخصصین اعلام کرده ‌اند که لیزر مو نمی تواند تمامی موهای ناخواسته بر روی سطح بدن را از بین ببرد.

از بین بردن موهای زائد به کمک لیزر موهای زائد در واقع شامل نابود کردن فولیکول‌ های موهای ناخواسته در نقاط مختلف بدن با استفاده از روشی به نام نور گرمایی یا photothermolysis می‌باشد. در این روش موهایی که در ناحیه‌ تحت تابش نور لیزر قرار می‌گیرند، از بین می‌روند.

ما در کلینیک صالحان تمامی خدمات لازم برای لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه می دهیم و به تمامی مراجعه کنندگان اعلام می کنیم که برای این امر باید صبر داشته باشند چرا که حذف موهای اضافه طی چند جلسه انجام می شود ، پس اگر شما می خواهید که به نتیجه مطلوب و دلخواه تان دست پیدا کنید باید ثابت قدم باشید و صبر و حوصله کافی را داشته باشید.
لیزر موی زائد بهترین روش در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد اعلام شده است زیرا در این روش موها بسیار دیر تر از سایر روش ها رشد می کنند و همچنین تعداد آن ها نیز کاهش می یابد، همچنین استفاده از این روش بسیار سریع و موثر است.