تاتو لب در کلینیک تخصصی تاتو رایگان صالحان

تاتو لب در کلینیک تخصصی تاتو رایگان صالحان

تاتو لب در کلینیک تخصصی تاتو رایگان صالحان

تاتو لب نوعی روش خال کوبی آرایشی نیمه دائمی است که با رسوب رنگدانه ها در لب های شما با استفاده از سوزن های کوچک به دست می آید.

این روش  بیشتر از آنکه یک هنر خال کوبی سنتی باشد ، یک تقویت کننده زیبایی است. تاتولب بر تغییر رنگ و شکل  آن برای ایجاد لبهایی با ظاهر جوان متمرکز است.

تاتو لب به این روش زیر انجام می شود:

ابتدا ، ارائه دهنده خدمات شما لبهای شما را بی حس می کند تا احساس درد و ناراحتی کمتری داشته باشید. در حالی که منتظر تأثیر کامل عامل بی حس کننده هستید ، ارائه دهنده شما از فرم و رنگ لب مورد نظر شما و همچنین هر طرح دیگری که نیاز به تأیید شما دارد ، استفاده خواهد کرد. در مرحله بعدی ، آنها با استفاده از سوزن های کوچک رنگدانه ای به ظاهر طبیعی در لب های شما قرار می دهند. این کار برای کمک به ایجاد رنگ یکنواخت در چند لایه انجام می شود. در کل ، این روند ممکن است بین 1 تا 3 ساعت طول بکشد.

آیا تاتو لب درد دارد؟

ارائه دهنده شما برای کمک به به حداقل رساندن درد و ناراحتی ، از قبل یک محصول بی حس کننده روی لب هایتان می زند. هرچه تحمل درد شما کمتر باشد ، احساس ناراحتی بیشتری خواهید داشت. با این حال ، ممکن است بعضی از افراد اصلاً درد زیادی نداشته باشند. از مصرف ناپروکسن ، ایبوپروفن یا آسپرین قبل از مصرف مکمل ها مانند روغن ماهی ، سیر ، گینگکو و ویتامین E خودداری کنید - این می تواند باعث افزایش خونریزی و کبودی شود.

چقدر ماندگار است؟

تاتو لب یک روش نیمه دائمی محسوب می شود. این بدان معناست که برای حفظ نتایج خود باید هر چند سال یک بار روند را تکرار کنید. لایه برداری مکرر لب ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و استعمال دخانیات همگی می توانند رنگدانه را سریعتر محو کنند.

خونریزی لب حین کار تاتو

در حین تاتو خونریزی عادی نیست و میتواند علتهای مختلفی داشته باشد

در تاتو ابرو چون پوست توسط تیغ خراش داده میشود احتمال خونریزی نیز بیشتر است که علت خونریزی رعایت نکردن مواد منع میباشد.

اما تاتو لب توسط دستگاه پیگمنتیشن انجام میشود و سوزنها با دور بالا رنگ را در زیر پوست شما کاشت میکنند در این صورت اگر شما خونریزی داشته باشید غیرعادی میباشد .

اگر خونریزی حین تاتو لب داشته باشید اول اینکه تا ترمیم حجم خیلی زیادی از رنگ شما از بین میرود تاتو لب در حالت عادی ریزش رنگ دارد پس اگر خونریزی نیز داشته باشید ممکن رنگی روی لبهای شما نماند.

قرص های اعصاب ،آرام بخش ها ، ویتامین ها ، دوران شیردهی ، پریود موارد منع مصرف هستند که باعث خونریزی در حین کار تاتو میشوند.

تاریخچه تاتو

اگر هنگام انجام تاتو لب خونریزی اتفاق بیافتد :

اول اینکه رنگ کاشت نمیشود و با خونریزی ، رنگ کاشت شده در لب شما نیز خارج میشود و در این صورت  ،پیگمنتر باید دوره های بیشتری را روی لب شما کار کند و کار بیشتر از دو یا سه دوره باعث ورم بیشتر و ورم بیشتر ، باعث درد بیشتر میشود .

زمانی درد بیشتر باشد ، نیاز به بی حسی بیشتر ی است که بی حسی بیشتر از یک یا دو بار رنگ پذیری را پایین میاورد و وقتی فشار دست بالا میرود و پوست هم رنگ نمیگیرد لب شروع به کبود شدن میکند .

آیا بی حسی در تاتو مجاز است؟