هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو چیست

هاشور ابرو چیست

از هاشور ابرو برای زیباتر شدن ابرو شما استفاده میشه , پر پشت و قرینه کردن ابرو های شما و در آخر زیبا به نظر رسیدن ابروهای شما مورد استفاده قرار میگیره و همه این مواردی که گفتیم از مزایا های هاشور ابرو هستند . 

اگه از حالت و فرمابروی خودتون و حجم ابرو های خودتون راضی نیستین و مجبورین که در آرایش های روزانه خود زمان زیادی برای پر کردن و فرم دادن به ابروی خود بزارین استفاده از این تکنیک میتونه برای شما بسیار کمک کننده باشه برای دیدن نمونه کار های تاتو صالحان به قسمت نمونه کار ها بروید و یا برای اطالاع از خدمات ویژه ما پیج اینستاگرام ما را نیز دنبال کنید .  

روش هاشور ابرو با تاتوهای قدیمی از لحاظ فرم طبیعی تر و ماندگاری بالاتری داره متفاوت هم هست  چون با تکنیک های تخصصی و روش های متفاوت و حرفه ای نیز توسط افراد حرفه ای در تاتو رایگان صالحان اجرا میشه . اگه میخوای درباره ی هاشور ابرو و مزایای هاشور ابرو بیشتر بدونین و با خیال راحت ابرو های خودتون رو پیش متخصص این زمینه هاشور کنین با ما در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سوال بسیاری از مشتریان ما هاشور ابرو سه بعدی چگونه انجام می شه

هاشور ابرو نوعی از روشکار تاتو هستش که در روش سه بعدی این کار به طوری انجام میشه که اولا خطوط زده شده شبیه به ابروی طبیعی باشه و سوما با یک تکنیک خطای دید ابرو های شما برجسته تر نشان داده میشن. برای این کار از دو تکنیک تغییر رنگ و نوع هاشور زدن استفاده می کنند. هاشور های سه بعدی با المان فیبروز ابرو زده میشن

هاشور ابرو با استفاده از میکروبلیدینگ چیست؟

هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ به صورت دستی وبا قلم میکروبیلیدینگ کار تاتو رو انجام میدن که این روش دارای ماندگاری کم تری نسبت به میکروپیگمنتیشن هستش برای اینکه رنگ در عمق کمتری وارد پوست شما میشود.  

هاشور ابرو تا چه مدت ماندگاری دارد ؟

برای اینکه بدونیم هاشور تا چه مدت برای شما ماندگاری دارد باید عوامل مختلف و بسیاری را بررسی کنیم و در نظر بگیریم که بر مدت ماندگاری رنگ بر پوست ما تاثیر گذار هستش، برای ماندگاری بالاتر  ما نمی تونیم زمان و یا تایم دقیق اعلام کنیم اما در هاشور به روش میکروپیگمنتیشن بین ۶ ماه تا ۳ سال و در روش میکروبلیدینگ تا ۱ سال شاهد ماندگاری خواهید بود دلیل ماندگاری باکیفیت باید توسط افراد حرفه ای در این زمینه انجام شود تاتو رایگان صالحان با توجه به رایگان بودن خدمات ما از افراد حرفه ای نیز در این زمینه استفاده میکند برای اطلاعات بیشتر با ما و یا مشاوران ما در تماس باشید. در ادامه خواهیم گفت : در افرادی که پوست چربی دارن دیده شده ماندگاری کمتری نسبت به کسایی پوست آن ها چربی کم تری دارد ماندگاری آن ها نیر به مراتب کم تر است . اگر با رنگ تیره تری زده شود دوام آن بیشتر خواهد بود  و در نهایت روش میکروپیگمنتیشن دارای ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر است.

آیا هاشور ابرو درد داره؟

در روش های تاتو قدیمی خب به مراتب درد بسیاری داشتند ولی الان در حال حاضر هاشورنسبت به روش های قدیمی درد کم تری دارد که و افراد متخصص در تاتو صالحان تا حد زیادی آن را با موادهای اروجینال بی حسی نیز کم میکنند. کسانیکه صبر درد پایین تری دارن می توانن نیم ساعت قبل از انجام فیبروز ابرو و یا هاشور از قرص های آرام بخش و یا ژلوفن استفاده کنن و حتما قبل از انجام تاتو یک نوشیدنی شیرین و یا قطعه ای شکلات میل کنند که این تاثیر بسیاری در فرد موقع انجام عمل فیبروز و یا هاشور ابرو دارد .

مزایای هاشور ابرو دائمی در چیست ؟

در ادامه می پردازیم به مهمترین مزایای هاشور که توسط بهترین استاید زیبایی در تاتو صالحان گفته شده .

1- یکی از وقت گیرترین کار ها در انجام آرایش صورت خب میدونیم پر کردن ابرو و همچنین قرینه در آمدن ابرو هاست. با هاشور ابرو به صورت دائمی می تونید در زمان خودتون صرفه جویی کنید  و وقت خود را صرف سایر کار ها کنید و زمان خود را بخرید .

 2- اگر شما هم جز اون دسته خانم هایی هستید که از فرم ابرو های خودتون ناراضی هستید و قصد دارید تغییر در فرم ابرو ها را دارید پیشنهاد تاتو رایگان صالحان برای شما انجام هاشور ابرو دائمی است زیرا در این روش می توانید ابرو های خودتون رو متناسب با صورت خود طراحی و اجرا کنید و تغییر زیادی در زیبایی چهره و حتی فرم چشم های خود ایجاد کنید. پس خیلی جالبه نه ؟ برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .

اگر چشمانی ریز دارید و از آن رضایت ندارید با این روش می تونید کاری کنید که چشمانتان درشت تر از قبل نشان داده شود.

3- اگر از خانم هایی که هاشور ابرو را انجام داده اند سوال کنید بسیاری از آنها بر این عقیده هستن که نگهداری و مواظبت از ابروهایی که هاشور شده خیلی راحت تر از ابروهای ساده و طبیعی می باشد این مورد را نیز می توان یکی از بزرگترین مزایای هاشور ابرو دانست.

4- آن دسته از خانم هایی که دارای بیماری ریزش مو های بدن هستند که  این بیماری آلوپسی نام دارد. همچنین کسانی که دوره ی شیمی درمانی خود را به پایان رسانده باشند و ابرو های آن ها ریخته باشد می توان برای برگرداندن ابرو ها و چهره ی زیبای خودشون از هاشور ابرو استفاده نمایند و از مزایای هاشور ابرو استفاده کنند. بهترین روش نیز هاشور ابرو است .

نکته بسیار مهم در این خصوص مراقبت های قبل و بعد از انجام هاشور ابرو چیست ؟

  1. قبل از انجام این کار از خوردن چای و قهوه و تنقلات و هم خانواده آنها که دارای کافئین هستند دوری کنید.
  2. قبل از انجام کار به هیچ عنوان کارهای زیبایی همچون لایه برداری و یا میکرودرم برای خودتون انجام ندهید.
  3. داروهایی که منجر به تحریک پوستی می شوند و پوست شما را تحریک میکند استفاده نکنید، مثل روآکوتان
  4. اگر سابقه حساسیت به هاشورابرو را دارید قبل از انجام از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید.

      5.از سه روز قبل انجام هاشور در معرض اشعه UV نباشید

چگونه از هاشور ابرو خود مراقبت کنیم ؟

 اگر شما این سوال را از خودتون میپرسید باید بدونید که نگهداری و مراقبت از هاشور ابرو در ماندگاری و دوام آن تاثیر بسیاری خواهد داشت، برای این کار باید به موراد زیر که اساره کردیم توجه کنید :

  1. تا ۳ روز الی 4 روز از شستن ناحیه تاتو شده خود پرهیز کنید.
  2. روزی سه بار از روز اول تا یک هفته از پماد چشمی ویتامین Aاستفاده کنید و کاملا به ابروهای خودتون بمالید و بزنید.
  3. به مدت یک هفته از پماد هیدروکورتیزون چشمی یک بار در روز به ابرو های خود بزنید.
  4. از کندن پوسته های مرده ایجاد شده بر روی ابرو ها دوری کنید.
  5. رفتن به سونا و استخر برای یک هفته برای شما ممنوع است.
  6. تا زمانی که زخم های هاشور ابروی شما کاملا بهبود نیافته زیر تابش مستقیم نور خورشید نباشید.
  7. اگر پوست چربی دارید میزان استفاده از پماد چشمی ویتامین آ را کمتر کنید.
  8. برای شستن ابرو ها پس از سه روز از شامپو بچه و آب سرد استفاده کنید.
  9. زمانیکه پوسته های ایجاد شده روی زخم هاشور خود به خود از بین بروند یعنی زخم شما نیز بهبود یافته است..

معرفی انواع مدل های هاشور ابرو

هاشور ها انواع مختلفی دارن که بعضی از اون ها عبارت است از:

هاشور ابرو دو بعدی :  (2D)

در قسمت تاج، هاشورها به سمت بالا زده میشن به محض رسیدن به خط spine (نقطه کانونی هاشور) هاشور ها چرخش پیدا می کنند و به سمت پایین زده میشن،خطوط به شکل یکسره زده میشه و دستگاه میکروپیگمنتیشن برای ایجاد این هاشور مناسبه.

هاشور ابرو سه بعدی : (3D)

این مدل  از هاشور ابرو ظاهر طبیعی به ابرو شما میده و خطوط به صورت یکسره زده نمیشه چون از چیدن چندخط در کنار همدیگه با خواب ملایم در جهت خط spine نقطه کانونی هاشور زده میشه و در اخر دادن حالت طبیعی  به ابرو ،حجم ابرو های شما را  بیشتر نشون میده . این مدل هاشور حتی برای افرادی که هیچ  ابرویی نداشته باشن بسیار مناسبه.

ممنونم که مارو همراهی میکنید  هرگونه سوال در امور زیبایی دارید میتونید با ما در میون بزارید و مشاوران ما به بهترین شکل و تخصصی شمارا راهنمایی میکنند .